MENU

אתה לא רוצה לקנות כיסא באיכות נמוכה שלא מתאים להעדפה שלך, או גרוע מכך - פשוט ללכת על האפשרות הזולה ביותר שיש. המוצרים הטובים ביותר עולים הכי הרבה כסף, זה כלל אצבע עבורך. אבל זה לא אומר לבזבז את כל מה שיש לך על קנייה לתוך כיסא עיסוי יוקרתי ויקר.

-מוצרים באיכות נמוכה: אם אתה מחפש כורסת עיסוי בתקציב נמוך, התחל בהימנעות מכסאות עיסוי אלה עם בעיות גדולות שלא ניתן לתקן ללא רכישות או שינויים נוספים. הבדל גלוי הוא אם אפשר למצוא אותו בקלות יותר זול במקום אחר - אם יש לו יותר מסתם ביקורת גרועה אחת באתר פופולרי, אז אל תקנו בחנות זו.

-בדיקת ביקורות: אם אין ביקורות עקב חוסר הפופולריות המוחלט שלהן שאינן תואמות לנקודות מחיר משומשות כלשהן (פחות מ-$1000), אז התעלם ממוצר זה לחלוטין; הם כל כך לא פופולריים שחייב להיות בהם משהו נורא או שאף אחד לא יודע עליהם כדי להשאיר הערות רעות ... Читать дальше »

Просмотров: 70 | Добавил: melanidl4g | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

חקור את התוכן של מועדון הסטריפ בקרבתי עבור הסטארט-אפ.

רקדנים רבים הולכים ללאס וגאס לעבודה, לפי EATER

ה-LA Times מצא כי לא פחות מ-60% מכלל הרקדנים במועדוני חשפנות בארה"ב מגיעים מחוץ לארה"ב. יתר על כן, קוד העבודה של CA 6350 - זה לא חוקי לגרום למישהו להראות את ה"חלקים הפרטיים" שלו בפומבי, אומר שאם רקדן לא מסכים ומרוצה מהתמורה (חגורה ארוכה במקום קצר), הוא או היא יכולים פשוט לעזוב.

לא קשה לדעת היכן ממוקם מועדון חשפנות - בדרך כלל הם ממוקמים בצורה נוחה למדי בפאתי העיירות או הנתיבים הצפוניים ביותר של צמתים.

עם תפאורה מעורפלת ואור טבעי מוגבל, הלקוחות בדרך כלל אשמים שהם חושבים שהם נכנסים לאיזה מקום מפוקפק יחסית; וזה לא הרבה כשחושבים על מה שקורה מאחורי דלתות סגורות... לא סגור כמו בסגירה מזיקה - אבל סגור יותר כדי לשמור על חוסר חשד

... Читать дальше »

Просмотров: 68 | Добавил: melanidl4g | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

רשמתי את 5 מועדוני החשפנות המובילים בניו יורק. קרא אותם ובחר אחד!

אם אתם מחפשים את מועדוני החשפנות הטובים ביותר בניו יורק, הגעתם למקום הנכון. הרשו לי לקחת אתכם דרך רשימת 3 מועדוני החשפנות המובילים שלי, שהרגשתי שמגיע להם מקום ברשימת 5 המובילים שלי. מועדון החתולים, בר 45 ו-4 SEVEN כולם ראויים להיות שם בשל השירותים המדהימים שהם מספקים. התעריף תלוי בכמה זמן אתה רוצה לבלות עם הבחורה שלך אבל בפנים כולם זהים: אתה מקבל שני משקאות וחברה ללא הפרעה עם החשפנית האהובה עליך למשך זמן מסוים שנקבע על פי התקציב שלך.

תמונה: https://www.worldbestlistandrankingofstripclubsdirectory.com/wp-content/uploads/2018/04/New-York-City-Strip-Bars_1-1024x1024markhd7tk6useksnb4f4mx6j5 https://www.isra ... Читать дальше »

Просмотров: 74 | Добавил: melanidl4g | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)