MENU

ריקודי בטן היא צורת אמנות מסקרנת שמקורה במזרח הקרוב ובצפון אפריקה. נשים מארחות אורחים או חוגגות אירועים משמחים בחיים, כמו ימי הולדת וחגים. חובבי ריקודי בטן מוצאים שזו חוויה מתגמלת שלא שמורה רק לנשים.

רקדניות בטן התפרסמו מאוד בתוכניות טלוויזיה מברזיל ועד משפחה מודרנית. ישנם סגנונות רבים ושונים של ריקודי בטן, כולל רקס שרקי, רקס שרקי, רקס שרקי, ריקודי בטן עכשווי של נשים, ריקודי בטן בסגנון קברט עם תלבושות אקסטרווגנטיות יותר. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Kiryat.php

התלמידים מקבלים היכרות עם תנועה בסיסית של ריקודי בטן, מינוח והגייה עבור חלקי הגוף השונים כגון הירכיים, האגן ועוטף הבטן.

מטרת קורס זה היא להכיר לתלמידים מיומנויות יסוד הכוללות מיקום נכון של הידיים, תנועות ירך ואגן, עיטוף בטן וצעדי גידים. שיעור זה גם ... Читать дальше »

Просмотров: 53 | Добавил: melanidl4g | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

האם היית פעם באחד בעבר?. אם לא, זה עלול לבלבל אותך אבל מועדוני חשפנות הם, ברמה הבסיסית ביותר, מוסד שבו העובדים מספקים בידור למבוגרים הודות לעיסוק משני כמו חשפנות או ריקוד על עמוד.

בנוסף לעיסוקים העיקריים (האפשריים) במקומות כגון אלה, מתקנים בדרך כלל שוכרים רקדנים או מארחים הופעות "בעלי אופי אירוטי", והם מספקים אלכוהול ואוכל. ליד הופעות חיות, הבעלים מספקים הגנה ומשלמים לאכיפת החוק המקומית.

מועדון חשפנות הוא עסק המספק לחשפניות או רקדנים להעניק ללקוחות תשומת לב אישית או בתיאטרון עם קהל או במסגרות אינטימיות יותר כמו חדרי VIP.

המועדון רשאי לפעול בכל אחד מהמבנים הבאים:

רקדנים מכונים בדרך כלל חשפניות, רקדניות אקזוטיות או ילדות. האתר הידוע בסוג זה של בידור הוא מועדון החשפנות.

מועדון החשפנות ממומן בעיקר על ידי יי ... Читать дальше »

Просмотров: 59 | Добавил: melanidl4g | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)