MENU

19:19
טיפים לחומרים: מדוע חסות יכולה לאבד עניין בך?

התוכן הוא אורח חיים. אתה חייב למצוא את התפקיד שלך מתחילתו ועד סופו. כמה בנות בטעות מאמינים כי זה מספיק כדי לשלוט על אמנות הפיתוי לכבוש את המיקום של נותן החסות, אז הכל ילך כמו שמן. גם אם הוצע לך יחסים על בסיס חומר, זה לא אומר שהם יימשכו עד סוף החיים שלך. גברים במהירות לאבד עניין נציגים חלשים. במיוחד אם הם מאפשרים טעויות רבות.

התוכן חייב תמיד להיות עד ולא להירגע גם כאשר אדם כנראה על וו. לשקול, בגלל אשר נציגי מין חזקים בדרך כלל לאבד עניין בקרב נשים.

התוכן הפסיק להסתכל

זוהי הסיבה המטופשת ביותר שאפשר לכווץ יחסים. התוכן אינו זר שגיאה נקבה טיפוסית זו. ברגע שהנערה מתחתנת, היא חדלה לפקח כי אין יותר הגיוני לקסם נציגי אדמה חזקים - המטרה היא להגיע. גם לבוא תוכן. ברגע שהנערה מוצאת חסות, היא מרגיעה:

  • מפסיק להתלבש מינית;
  • הזנחה איפור;
  • אינו משלם את תשומת הלב הרצוי לספורט ומעמד הדמות.
  • זו טעות גדולה מכמה סיבות. ראשית, היחסים עם נותן החסות יכול להיות קצר מאוד, אז תצטרך לחפש הבוס חדש. זה אומר כי "הטובין" צריך תמיד להיות. שנית, אם מצאת חסות, זו לא סיבה לסמן את עצמך. להיפך, אתה צריך לעשות את זה עם קנאות כפולה, אז האיש שלך לא הסתכל מסביב ". התוכן חייב תמיד להיות הטוב ביותר של הטוב ביותר. רק כדי לשרוד בתחרות גבוהה.

    התוכן חייב רק להביא את הרגשות החיוביים של חסות בלבד

    שום דבר לא צנחה גבר כמו אישה לא מרוצה לנצח. התוכן חייב להבין שזה לא אישה. היחסים עם הקדוש הפטרונים בנויים על החומר, ולא על בסיס רגשי, ולכן הם הורידו זכויות, לארגן היסטריה, זה פשוט לא צריך את הזכות לשנות את שביעות רצונם.

    האשה הפטרונית לא תשלם על שלילי אי פעם. אם אתה נעלב כי מאוחר, אז להשאיר את זה איתך. אפשר גם לא להראות אי שביעות רצון עם מתנות או איך אתה מבלה במשותף. אדם רוצה לפגוש אישה מאושרת ואת המשימה של התוכן היא לשחק חסות. זה ביחסים רגילים אתה יכול למצוא freewee, אבל לא כאן. התוכן הוא מקצוע. זוהי עבודה מלאה אשר הנערה מקבל כסף, אז לפעמים אתה צריך לדבר ולעשות אפילו מה שאני לא רוצה.

    התוכן לא צריך להיות "גם" ביחסים

    אי אפשר לאפשר את החסות לעבור איתך. אדם צריך תמיד להישאר "רעב מעט" במונחים של רגשות והופעות. זה לא צריך להיות מספיק. זה רק במקרה זה, הפגישות שלך יהיה רצוי יותר ואת נותן החסות לא ילך לאיבוד במהירות בשבילך.

    להגיע לזה מאוד קל. זה הכרחי, כמו שאומרים, לא "מטפסים לתוך בקבוק". זה שווה את זה עבור היוזמה שלו, אתה לא צריך לבקש תאריך כל לילה. לפעמים (אם נותן החסות הוא נורמלי זה חל), אתה יכול אפילו לפספס כמה תאריכים. כאשר אתה לא רואה, לא צריך להפריע להם SMS שיחות טלפון. יש צורך לתת לאדם הזדמנות להירגע ולקבל משועמם. דירות דיסקרטיות במרכז

    התוכן חייב לשכוח משפט כזה "אני עצמי"

    סיבה נוספת למה גברים במהירות לאבד עניין בנשים - עצמאות מופרזת. מדוע נציג המין החזק נמצא ליד המיוחד, אשר ובעצמו מתנגד לגמרי לכל דבר ולא צריך את זה. מרגיש הכרחי - זה מה גברים, כולל נותני חסות, לחכות לכל מערכת יחסים. אלה הם ממש נחמד להיות שימושי עבור מישהו, כדי לספק את כל הדרך ולראות מראה מאושר של הכרת תודה לעבודה.

    פורט ועצמאי - הם רחוקים מן האיכות כי התוכן צריך להיות. להיפך, עליך להיות חלש, שברירי ונשי. אדם לעולם לא לאבד עניין באדם שאתה צריך להגן עליך ולעזור לו. אמנם זה צריך את זה, זה יהיה קרוב (עם צירוף המקרים של גורמים אחרים, כמובן).

    עכשיו אתה יודע איך להתנהג כי נותן החסות לא לאבד עניין בך. למעשה, אין שום דבר מסובך. אנחנו פשוט לא צריכים לשכוח שאי אפשר להירגע את הקיסות. לאחר שנה, ללא 5 שנים של יחסים.

    Просмотров: 86 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar