MENU

23:12
רצית ללמוד חדש על סקס מודרני, אבל הם פחדו לשאול?

במאמר זה אספו עובדות מעניינות וחדשות על סקס. רבים מהם אינם ידועים, חדשים או ספציפיים. אם אתה רוצה ללמוד סקס חדש, אבל הם פחדו לשאול:

סקס אלטרנטיבי לסמים. בעקבות יחסי מין, אנדורפינים ישוחררו (הורמונים שמחה), אם אתה משווה אפקט כזה מ שיכרון נרקוטי, אז ממריצים מלאכותיים לאבד. מ לעשות אהבה כדי ליצור endorphine 3 פעמים יותר, הנה תרופה מצוינת עבור מצב רוח גרוע דיכאון. אבטיחים לעורר את הליבידו.

תארו לעצמכם את החלומות שלך בישראל, אם אתה מודל יפה מאוקראינה. בישראל צריך להיות בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל כדי להרוויח חודש מ -2,200 יורו.

ברי זה יש citrullin - חומצת אמינו, אשר משפיע באופן מועיל לא רק על הלב ועל כלי, אלא גם על הנקבה, כמו גם תשוקה גברית.

3. מין משפר חסינות. לדברי מחקר, זוגות עם מספר מגעים מין יותר משבועיים חולים 4 פעמים פחות מאשר אנשים עם חיים אינטימיים דלים.

4. לאחר שפיכה, כשליש מן הזרוע יחיה עוד שבוע.

חָמֵשׁ. STDs הם 3 פעמים פחות מועבר לעתים קרובות לאנשים עם צמחייה הערווה, זה איכשהו מגן עליהם.

6. רגע האורגזמה הוא השלווה ביותר. במהלך שיא ההנאה, שקדים חסומים במוח האחראים לפחד והתרגשות.

7.בריח הנרגש. תשוקה מינית פעילה היא שימוע ומעוקל, אבל הריח הוא לפעמים מוגבר.

8. Rimming הוא התחת אכילה. אז שנקרא Lawesses אוראלי מכוון לגירוי חור אנאלי. גברים רבים עוסקים ב rimming, זה עיסוק הוא טובה במיוחד בהומואים. עם זאת, הטרוסקסואלים גם לא לסרב תענוג כזה. אישה שרוצה להסיר מן המאצ'ו שלו, חייבת גם ללמוד איך להיות כראוי את הטכניקה רומנגה (נשימה חמה, מניפולציה של הלשון, השפתיים, לא עקיצות).

תֵשַׁע. פנסקסואל - מילה חדשה המתייחסת לאדם לקומה השלישית. הוא בוחר שותף מיני בעצמאות ממיניותו, הוא לא מביט בה. Pansexualism מטיף ליחסים עם האדם ללא הבדלים בין המינים. אל תבלבלו אותו עם ביסקסואלי, כי הפנסקסואלים הוא יותר כמו מרכיב נפשי, ולא על סימנים פיזיים, מיניים. קידומת לטינית "פאן" - פירושו "הכל".

10. Cuming החוצה - גם מונח חדש בעולם המיני המודרני. זה נראה פשוט, אף פעם לא רלוונטי ליחסי מין, הביטוי פירושו הצהרה פומבית של האישיות המפורסמת על הנטייה המינית הלא מסורתית שלו.

אחת עשרה. בינה מלאכותית עבור מציצה מושלמת - היזם של מערכת האוטבלוב בריאן סלואן בילה 3 שנים על שיפור של צעצועי מין שלו. כבר פיתחה אב טיפוס של רובוט, אשר יודע בצורה מושלמת איך לספק אדם.

12. הוכח כי אבות הומוסקסואלים להתמודד עם המשפחה שלהם ואת חובות אביהם הרבה יותר טוב מאשר עמיתים הטרוסקסואלים שלהם.

13. איסלנד, כאשר האיגודים ההומוסקסואלים הם חוקיים מאז שנות ה -40 של המאה הקודמת, מוכרים כמדינה הטובה ביותר עבור הקהילה LGBT.

ארבעה עשר. התחזקו תרגיל בחדר הכושר ובאצטדיון יכול להיות הרסני עבור כוח של גברים. חוקרים באוניברסיטת צפון קרוליינה גילו כי ספורט קבוע מקטין את הליבידו הזכר (ונקבה), בעת ובעונה אחת הפונקציה הרבייה.

15. קונדומים חדשים הופיעו - חידושים עם הגנה על חומר סיכה שופע נגד STDs והריון. שכבת הזזה נוספת מופעלת בעת יצירת קשר עם סביבה רטובה טבעית.

16. POPPERS - הכנות מיוחדות המשמשים לפני סקס אנאלי להירגע את המעבר האחורי.

17. יש אלרגיה לאורגזמה - כמה גברים מגיבים באופן לא טבעי לזרע שלהם. גומי ושיעול עשויים להופיע לאחר יחסי מין עם ילדה או אחרי שביעות רצון עצמית.

שמונה עשרה. כחול הנערה טובה יותר ברשת מאשר בעולם האמיתי - רוב הנציגים של המחצית היפה של האנושות מוכרים כי הם הרבה יותר קל לבוא ליצור את תהליך הפליירט באינטרנט ולחצות את הגבולות שהם לעולם לא עברו למסורתי הֶכֵּרוּת.

19. דגדג - סקסי. טכניקה tikling נחשב הקדמה מעולה למין, מרגש ומתחיל גם מישהו מדגדג ומי לדגדג. בתהליך, אוהבי להשתמש באצבעות שלהם, גדילים, נוצות וחפצים אחרים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

עשרים. צמחייה על הפנים גדלה יותר אינטנסיבי בקרב גברים פעילים ואדומים. לעתים קרובות יותר את הבחור "באיכות גבוהה" יש יחסי מין, מהר יותר הוא גדל זקן ושפם.

21. פרעה פורה מאוד - רמסס השני במצרים העתיקה של 78 שנות החיים שלו הצליחו לשלם 178 ילדים.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים, זה הולך רווחי נראה בחגיגה, הליכה ישירות מתחת היד עם אישה יפה. הכנסה זו היא די מספקת כדי לכסות לחלוטין את עצמם אובייקטים הדרושים.

ואתה אומר עוד שלושה ..

22. גירוי של השד הנשי הוא גם מסוגל להביא אורגזמה, אבל רק 1% של הבנות מסוגלים לכך.

Просмотров: 300 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar