MENU

13:11
נקודת עיסוי ארוטי: אינדיבידואליות

בעתיד הקרוב, באמצע השירותים של עיסויים ארוטיים הם גם פופולריים במיוחד, שניהם נהטים, טכניקות מזרחיות. בהתחלה, כולם היו שמחים עם עיסוי תאילנדי, מאוחר יותר היפנים, הסינים, ההודי ולא. ד '. Masseuses סוף סוף יש ללמוד כמו שכולם יודעים טכניקות שונות לעדכן את המחיר שלהם וכיצד לתת ללקוחות פריטים פופולריים חדשים. כי רק זה מה שאתה יכול פשוט להגיע fourror בתחום הפנאי לעקוף את rolleries. אנו נראה את הדקויות של סינית, איך להשיג עיסוי נקודה. תוכנית זו באמת רוצה להדגיש לקוחות יעילות ופשטות.

מהו קרקע מדויקת סינית

כאמור, עיסוי הנקודה היה הטיף לנו איך אנחנו מתייחסים, סין. Akupressure יש מאוד פופולרי, ולבסוף, הוא אחד הכיוונים של הרפואה המזרחית. ייתכן כי מהות המתודולוגיה היא שכך קיימות מיליוני נקודות שונות על גוף האדם, המייצגות את מוקד קצות העצבים וכלי הדם. לדברי תורות מזרחיות, נקודות אלה הן גם סוף סוף מוליכים מסיביים שדרכו האנרגיה החיובית והשלילית מסתתרת בגוף האדם.

השפעה פיזית על אזורים אלה, כפי שהיו, מוביל איך רובנו משמשים לדבר עם השפעות שונות על הגוף. זה יהיה מאוד רוצה להדגיש את העובדה כי אין רק תגובה שרירית (הרפיה, מתח, התרגשות), פסיכו-רגשית (אדם כפי שהוא עשוי להרגיש את הגאות של כוח, המטען של עליזות, סיפוק ו t.ד '.). יש גם השקפת עולם כי עיסוי הנקודה יכול אפילו לרפא את המחלות של האיברים הפנימיים לחסל איך אנחנו כל הזמן מדברים, כאב.

כמו עיסוי נקודה הוא גם מעורבב עם ארוטי

אבל מה עם כל זה, בסופו של דבר, צריך ארוטי? העובדה היא כי ההקדמה של כמה טכניקות מיוחדות, זה יהיה, בקרוב צריך להיכנס לאדם לתוך מצב ההתרגשות או להירגע. במקום לעסות את גופו חצי שעה, אתה יכול לשלם רק מניפולציות עם נקודות מוגדרות על הגוף. זוג, כפי שכולם אומרים, קדח תנועות, ועכשיו הגוף של הלקוח הוא מאוד רגוע ומוכן עבור החלק הארוטי של התוכנית.

עיסוי מעוקל ניתן להשתמש בפגישה הראשונה, באמצע הרגשות, ואפילו בסוף, לבסוף להדק את ההשפעה שימושית. עבור כולם, כפי שכולם יודעים, הגרסה של המעסה היא, בסופו של דבר, לבחור קומפוזיציות מסוימות. בגלל פעולות על חלקים מסוימים של הגוף להוביל השפעות שונות. להתבונן בכל נקודות על הגוף של אדם פשוט לא מציאותי כי הם הכי הרבה. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי כרטיסי עיסוי מיוחדים יכול להיות פשוט נמצא ספרים או אינטרנט. יש מצוין בקפידה של כל האזורים הפעילים, הוא גם צבוע, לאיזו אפקט כך לדבר יינתן למניפולציה איתם ואיזה סוג של זה חייב להיות. Masseuse הוא פשוט שווה לבסוף לבחור מה בדיוק היא, בסופו של דבר, רוצה להשיג עם כמה הם באים לידי ביטוי, עיסוי נקודה.

היבטים טכניים של עיסוי נקודה

ראשית אתה צריך לבשל ידיים, אצבעות ישירות. הציפורניים יצטרכו לקצר את השורש, כי עם, כראוי, מניקור ארוך לא יעבוד לעשות עיסוי מדויק. עקבות עשויים להישאר על הגוף של הלקוח. במהלך כמה מאיתנו הוא כל הזמן אומר, עיסוי נקודה גם כפי שהוא צריך להשתמש בשמנים, האידיאל של כל כמו חיוני, בפרט, אם המעסה עובד עם הפנים, ראש או לקוח צוואר הרחם. שים לב כי הריחות של שמנים ישפרו את ההשפעה החיובית מן המניפולציה.

נערות ליווי במרכז

גורם חשוב הוא עוצמת הפעולה. שים לב כי הוא מחויב להיות מוחשי, אבל לא, בסופו של דבר, כדי לגרום לכאב של רגשות ללקוח. המניפולציות העיקריות, היא הפכה, לוחצות ולשתות. עם כל זה, הפעולה מחויבת להיות ספציפית כמו רבים חושבים, נקודה. כולם יודעים שלא עם האצבעות שלך, זה הפך, מחליק "הליכה" על ידי הגוף. לאחר עבודה עם איך היינו מדברים, נקודת הפעילה של העור בהחלט להרגיע פעמים cof, אבל כדי להירגע את השריר. זה גם משלב משיכות טכניות, אתה יכול אפילו להחיל על אתר הקוביה הקרח.

עיסוי נקודה, לבסוף, מבקש מיומנויות מיוחדות ממעסה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי ב -1, יש צורך לשלוט בטכניקה עצמה, ו- 2, ללמוד נקודות לארוג על הגוף של אדם. אבל, תוכנית זו היא די פופולרי ונהנה ביקוש גדול באמצע האורחים.

Просмотров: 90 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar