MENU

23:12
מה טבעי, אז לא סביר: 10 עובדות על סקס

סקס הוא חלק מהחיים האנושיים, וכל האנשים קיימים יחסי מין, או לחשוב על זה בהקשר מסוים, או במידה האחרונה, מוקפים בנושא המין מכל הצדדים פשוט, כי טוב, בחברה הזאת, בסופו של דבר, פיתחה אנשים לעשות. מה אתה יודע על סקס? אין ספק, אתה האדם המשכיל. זה ברור מאוד, אבל - לתפוס עוד 10 עובדות ליהנות להיות יותר arudite, כי הידע הוא לא מספיק!

התוכן של המאמר

1 10 עובדות על סקס

10 עובדות על Sex10

סקס גם מוריד את רמת הלחץ.

המגזין "פרספקטיבה ביולוגית" פורסמה לאחר מחקר, שבו נבחרה ניסיון כזה: אנשים שונים התבקשו גם להשתתף בכמה מתבטאות, פעילות קטנה שהיתה חשפה אותם כמו מערכת עצבנית של מתח.

לדוגמה, לעבור חידון מתמטי (BRRR, המשיבים המסכנים, גם אתה, לפני שאתה רואה את הסיוטים על השליטה במתמטיקה ברבעון השני, כן?) או לדבר עם נאום בפומבי. עם כל זה, חלק מהנשאלים לא היו מעורבים בכל "סקסי", חלקם היו מעורבים ליטוף, כמה מהם היו אוננים, ובכמה מאיתנו לא אומר, כמה מהם אמיתיים, כפי שכולם יודעים יחסי מין.

אז, את המאפיינים התחתונים של הלחץ, כפי שאנו מבטאים, לחץ הדם היה במשיבים שעסקו בחודרת מין, ואת מחוון הלחץ הגבוה ביותר - אצל אלה, איך אנחנו לא לבזבז את הזמן בשבילך, אשר שום דבר לא סקסי לא ב את כל.

זה מוסבר ברקע ההורמונלי העיקרי: אנשים שאינם כל כך זמן רב שרדו את יחסי המין, קיבל מנה של הורמונים "טובים": דופמין, אנדורפין, אוקסיטוצין, כי הם לא רק לקבל פריקה מינית, אבל עשה אהבה עם יקיריו , במגע וביצע את NIM.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר יהיה להדגיש את המותג יאסוף חברה מצוינת.

אז הם היו יציבים יותר, שלווים ומרוצים. סיבה טובה יותר סביר לעשות אהבה או לפחות גם עובש!

פחות סקס, יותר עבודה.

מחקר נוסף, עכשיו מגרמניה, חשף את התבנית הבאה: פחות אנשים יש יחסי מין - ככל שהם לוקחים את העובדים. לא עבור אף אחד לא סוד כי אבל לא כל סוף סוף יודע כי הגברות יכול גם לעבור את זה, עם כל זה לא רק בגיל ההתבגרות, טוב, לאורך כל החיים.העובדה היא שבמהלך כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, שינה ארוטית (ואורגזמה מתרחשת ישירות במהלך שינה זו, באופן טבעי) מקלות דם לכמה מאיתנו התרגלו לקריאה, שיש להם רשויות מיניות, כמו תמיד, איך אנשים התרגלו להביע יחסי מין, בתוספת הגברת ב -100% נינוחים ואינו חושב על שום דבר, לא, בסופו של דבר, מסיח את דעתם של הרגשות שלהם, בתוספת זה התחיל להיות בחלום ללכת לאיבוד על הסדינים - ובינגו!Kstoti, לעתים קרובות זה קורה כאשר הגברת לא מובילה, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, חיי מין. הגוף עדיין נדרש, כמו רבים חושבים, פריקה מינית כך דם לא מאוחסן באזור האגן, ולכן הוא מארגן את השחרור ללא עזרה של אחרים.

תראי: העבודה רק מארגנת מתח, לחץ, אתה חושב על עבודה ועייף מאוד. בגלל זה אתה לא צריך יחסי מין, כי זה עייף מאוד, אתה חושב שזה לא על אם אתה לא יכול להתמקד בתהליך, אולי אפילו יש לך ניסיון מיני רע, כאשר אתה לא מקבל מ מין הנאה. לפיכך, חווה עוד מתח גדול יותר מן אי שביעות רצון מינית, דאגה לגבי היחסים עם שותף. כולם ברורים כי אתה מפצה על הלחץ בחיים האישיים לעבוד ולשכוח. לעבוד הרבה ולחוות מתח בגלל עבודה ..

וכך לאינסוף. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

סקס שימושי עבור איך אנחנו חרגו לקרוא, מערכת הלב וכלי הדם.

ואת הנקודה כאן היא לא רק כי במהלך סקס הלב הוא הולם, כאילו אתה מפעיל את המרתון, אם כי הוא גם מאוד שימושי (הלב הוא לראשונה גדל במהירות, ולאחר אורגזמה, עבור תקופה קצרה מרגיע לפני, כמו רובנו הוא רגיל לקריאה, קצב רגיל, ויש לו השפעה חיובית על גמישות כלי הדם).

העובדה היא, כי על פי מחקר של כתב העת של אפידמיולוגיה ובריאות הציבור, סקס מוריד את הסיכון להתקף לב של שיתוף, כפי שהוא עומד, קצה קטלני של הצעיר. במסגרת המחקר, זה רק מצא כי גברים שעשו אהבה לפחות 2 פעמים בשבוע, עם הסתברות קטנה יותר של גוסס מתקתק לב מאשר גברים שעושים אהבה פחות.

זה לא חל על התקף הלב, כי התקף הלב הוא דימום לתוך המוח, זה לא תלוי בבריאות של הלב.

לבנות הערכה עצמית.

מגזין אחד פרסום מחקר על סקס פירסם מאמר על לימוד האירועים, מדוע אנשים עושים אהבה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אחד מאמה שכולם יודעים, לעתים קרובות נתקל באירועים - סקס, בסופו של דבר, הגדלת ההערכה העצמית, אחרי שאנשי מין מרגישים יותר, כפי שהוטל, אטרקטיבי וחזק. בנוסף, המשיבים הוכיחו לעתים קרובות על ידי אלטרואיזם: הם עשו אהבה כיצד לבוא לידי ביטוי על מנת להעניק שותף.

סקס מסיר כאב.

במהלך עירור ואורגזמה, ההיפותלמוס במוח מקצה הורמון של רווחה טובה - Oxytocin. חוקרים מהמכון הראשון בניו ג'רזי, בסופו של דבר, למדו כי גל של Oxytocin מסייע לנשים סוף סוף להרגיש פחות כאב, במיוחד עבור עוויתות במהלך הווסת. גברים גם חששות: גל של Oxystocin במהלך אורגזמה מכפילה את תפיסת הכאב. אז לא "כואב ראש", סקס עצמו הוא תרופה מיגרנה!

סקס מוריד את הסיכון לסרטן.

לדברי מחקר, גברים מעל גיל חמישים שנה, אשר לעתים קרובות לעשות אהבה, פחות הזדמנויות להיות חולה עם סרטן הערמונית מאשר בני הנוער של אותו גיל, אשר, לשים את זה בעדינות, להוביל פחות חיי מין פעילים. כנ"ל לגבי אוננות, עם כל זה לא רק בגיל העמידה, טוב, בצעירותו: ולא צעיר בן עשרים שנה לאונן, אז הוא, בסופו של דבר, מקטין את הסיכון של מסרטן הערמונית.

אורגזמה גם משפרת את איכות הזרע.

במקום שאתה לא יודע, אז כמעט בכל ישירות מן המאפיין של הזרע תלוי, הגברת תקבלו בהריון. איכות הזרע היא אינדיקציה של איך spermatozoa במים seminal נע במהירות, ולכן איך הם יוכלו להיכנס לרחם של הגברת.

אז, על פי המחקר של האירו של רבייה של אדם ואמבריולוגיה, גברים העוסקים במין או אוננות כל יום, יש יותר "מהר" הזרע. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל רק שבוע של שפיכה יומית, כך איכות הזרע עלה. זה אפילו prescribed לזוגות כי הם לא, בסופו של דבר, יכול להעלות על ידי ילד.

מספרים לא אוקור.

האם אי פעם חשבתי לחשוב על "הממ, אני תוהה כמה זועדים, בסופו של דבר, עושה גבר במהלך איך אנחנו מתייעצים איתך, יחסי מין"? לכן, מדענים חקרו את הנושא הזה (אין דבר נוסף, המדען הזה ...) והם גילו כי בממוצע, האיש מבצע מרגשת לחמש מאות זועדים לבעלי מין.

ואת אורך הפעולה המינית (בפני עצמו, ללא פרלודים, רק "מזל"ט") הוא כ 17.5 דקות.

ואת אורך האורגזמה משתנה בצעירים ובגברות: האיש הצעיר אורגזמה נמשך 6 שניות, והגברות - 20. איזה סוג של עוול!

גבירותי יכול גם לחוות אורגזמה בחלום.

זיופי לילה של גברים חוו כמעט כל נערים בגיל מסוים, זה חלק מהתבגרות. המחקר היה זה: הם ראיינו 30 שניים, 000 אנשים, מבקשים מהם לתאר את הרגלי העבודה שלהם, איך כולם, חיי מין. מייצגים עובדה אחת כי התברר כי 35% של גברים וגברות אשר יש סקס פעם בשבוע או פחות לעתים קרובות לעבוד יותר מאחרים במדגם.מעניין, בסופו של דבר, הוא מוסבר על ידי זה כמו מעגל סגור רגיל.

על מי אנשים הם לעתים קרובות לחשוב כאשר אוננות?

אחד מין צעצוע חברת הייצור ניהלה מחקר ולבסוף ראיין שלושה עשרה אלף אנשים בגילאי שמונה עשרה עד 70 שנים לגבי הנושא החשוב של היקום: הם פשוט חושבים על סלבריטאים כאשר אוננות.

גברים ולסביות חשבו לעתים קרובות על ביונסה, ג'ניפר לורנס, קים קרדשיאן, טיילור סוויפט וקילי ג'נר.

אונסקרטים מאומנים מתכננים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם נדיבים ואבניים. אבל זה בהחלט לא רק רגעים נוחים בעת עבודה.

ואת הגברות וההומוסקסואלים ביותר חשבתי ביותר על Brite Pitt, ג 'וני דה, כריס Hemsworth, Tome Cruz ו כריס Pratty. כתוב את ההערות, אם המועדפים שלך נמצאים ברשימה זו!

Просмотров: 350 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar