MENU

23:13
מעסה וקוסמטיקנית באדם אחד: אילו שירותים נוספים יכולים להרוויח עובדים של סלוני ספא של גברים

פשוט "עיסוי", שבו האורחים אינם מוצעים שום דבר אחר מאשר עיסוי ארוטי, ויש מלא סלוני ספא של גברים, שם גברים זמינים מגוון שלם של מרגיע ושירותי טיפוח הגוף. ראוי לציין כי העבודה במוסדות סוג השני היא בטוחה ורווחית, שכן קהל היעד של סלוני ספא כאלה הוא מעמד וגברים עשירים. לא יהיו שום בעיות עם הטלת שירותים אינטימיים כאן, שכן הבעלים בדרך כלל לערוך את המוניטין ולא יהיה שוב הסיכון.

עם זאת, ראוי לשקול כי הדרישות לעובדים במפעלים כאלה הם הרבה יותר גבוה. בנות לא צריך רק כדי להיות מסוגל לעשות איכותית עיסוי ארוטי, אלא גם בעל ידע בקוסמטיקה, כפי שיש צורך לבצע נהלי טיפוח הגוף שונים.

אין צורך לחשוב שגברים לא עוקבים אחר הגוף שלהם. אם אנחנו מדברים על מעמד ורבות עשירות, הם מעוניינים מאוד לשמור על המראה שלהם ברמה הגונה. הם לא מחשיבים להיות מאולח לעשות נהלי עור כדי להיראות צעירים יותר היטב keeled. לשקול מה מיומנויות יכול להיות שימושי כדי maseuses ואם למידה פרופיל נדרש עבור זה.

https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

גירוד ועטיפה

לרוב האורחים מוצעים טיפולים ספא נוספים שקל לשלב עם עיסוי ארוטי בתוך מושב אחד. אחד הנפוצים ביותר - הגוף scraping. בשביל זה, קפה קרקע, אבקות אנזים, מלח וסוכר שרבגים המבוססים על שמנים. הליך זה קל להשיג בעת להתקלח עם לקוח לפני עיסוי או מיד אחר זה.

עוד שירות ספא ​​- גלישת. זה יכול להיות שוקולד, מותק, אצות, קוסמטיקה קליי. האם גלישת היא גם לא קשה. להיות קוסמטיקאי מקצועי עבור זה לא צריך. יש צורך ליישם את הרכב על הגוף לעטוף אותו עם בד כותנה או סרט. הליך כזה נעשה טוב יותר לאחר הפעלת עיסוי.

גילוח

עכשיו באופנה גילוח תער מסוכן. אבל שירות זה הוא מאוד ספציפי והוא רחוק מכל ספרות, שלא לדבר על סלוני ספא זכר. אם יש לך סיכוי מאושר יש לך כזה מיומנות, אז זה יהיה גדול פלוס עבור הממסד. עם זאת, הבעלות על סכין סכין מסוכן היא לרוב את prerogative של מאסטרים זכר.

אם האורחים מוצעים לגלח בספא של גברים, זה קורה באמצעות מכונות בטוח. שירות זה מתאים באופן מושלם הליכים היגייניים לאחר עיסוי. גבר ייצא מפגש לא רק רגוע ונחשע, אלא גם חלקלק.

ארומתרפיה

זה אפילו לא שירות, אבל אלמנט של יצירת האווירה הרצוי במהלך הפגישה. הכן ארומה עם שמנים אתריים או אור כמה מקלות עם קטורת עבור כל בחורה. אין צורך בידע ספציפי עבור זה. העיקר הוא לציית לכללים של בטיחות אש.

אפליפציה

כן, גברים גם רוצים הגוף שלהם להיות חלק במקומות מסוימים. ולעתים קרובות אנחנו מדברים על מקומות מאוד אינטימיים. כמובן, ההליך להסרת שיער לא יכול להיקרא נעים, זה די כואב, אבל כמה נציגים של הרצפה חזקה מצליחים לקבל הנאה ממנו.

אחד השירותים בספא של הגברים יכול להיות shugaring (הסרת שיער של הדבק סוכר) או הסרת שיער. כאן, כמובן, ילדות תצטרך לסיים קורסים. אתה לא יכול לעשות את ההליך הזה ללא ידע מתאים, כי אתה יכול להזיק לעור, ועם טכניקות להסרת שיער אתה צריך לקרוא. אפילציה היא הטובה ביותר לבלות בתחילת הפגישה, כך שהאדם יכול לשכוח את הלחץ מנוסה ולהירגע בידיים עדינות ועדינות של הנערה במהלך עיסוי ארוטי.

נהלי קוסמטיקה

כדי לעשות זאת, גם צריך חינוך מיוחד. כמובן, בסלון של עיסוי ארוטי לא יהיו נהלים הקשורים זריקות או את השימוש במכשירים מיוחדים, אבל דברים כמו ניקוי פנים, מסכות וקליפות עשוי להיות גם במחירון. Masseuse יצטרך לשלוט בעקרונות הבסיסיים של קוסמטולוגיה כדי להיות מסוגלים לספק שירותים כאלה.

בהתאם לסוג ההמסד, מספר החובות של הנערה יכול להיות הרבה יותר רחב מאשר רק עיסוי ארוטי. צריך להיות מוכן למה שאתה צריך לשלוט כיוונים חדשים. זה יעשה יותר כסף, במקרה של מה, אתה יכול בקלות לעזוב את עיסוי ולהתחיל לעבוד בתעשיית היופי. פלוס מוצק!

Просмотров: 273 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar