MENU

23:12
כיצד להפוך לתוכן: 10 צעדים קונקרטיים עבור אלה שרוצים להיות אנשי מקצוע

זה לא מספיק כדי להיות מספיק כדי להיות עשיר בריחה מן הקהל. כדי להיות תוכן מקצועי, אתה חייב להיות כמה תכונות יש את הגישה הפסיכולוגית המתאימה.

נותני החסות הם מאוד מאתגר לבנות ואלה שיש להם להוציא כסף לא יהפוך. לא משנה כמה יפה זה, אבל אתה צריך להיות הטוב ביותר של הטוב ביותר, ו תחרויות בתחום זה מספיקים. 10 צעדים קונקרטיים יעזרו להיות תוכן מקצועי ולהשאיר את המתחרים הרבה יותר. https://romantik69.co.il/

שלב מספר 1. מפוכח מעריך את כישוריך

כמה בנות מכילות 50.000 רובל לחודש ואחרים עבור כל 500.000. נותני החסות הם גם עם פרוספר שונים. מטבע מפוכח את הכישורים שלך בעת בחירת הקטגוריה של האדם. לא מיליארדי שלילי מיד. ראשית, לקחת ניסיון ולנסות להירגע מישהו קל יותר תמורת כסף, כגון איש עסקים. כאשר אתה בטוח יותר בכישורים שלך, תוכל לעבור יותר "דגים גדולים".

מעבר מספר 2. לחסל פגמים

אנחנו מדברים על מראה ואופי. עודף משקל, עור בעייתי, קושי דיקציה, חוסר תחושה של סגנון - אתה יכול לעבוד על כל זה ואתה צריך לעבוד. רשום בחדר הכושר, להעביר את הקורסים של Oratory, לקחת כמה לקחים מעצב מקצועי לבקר את הקוסמטיקאי. אם אתה מזניח אותך plaxiv או גס, אז אתה צריך לעשות משהו מדי. זכור כי התוכן צריך להיות מושלם לאורך כל הדרך.

מספר 3. לפתח את היכולת להיות סבלני

איכות זו היא כמעט אחד החשובים ביותר עבור התוכן. רבים חייבים לסבול: הן ציפורים של נותני החסות והמתחרים ולקוחות הנשים, ועוד. אתה חייב להיות מסוגל לחכות כאשר הוא חופשי מהעסק שלך ולבסוף משלמת לך. התוכן אינו יכול לארגן היסטריה קפריזית, זה לא את הפורמט של היחסים.

שלב נ '. 4. החינוך חשוב

בתא, למדי, מחפשים בנות אינטליגנטיות. נוכחות של השכלה גבוהה עבור נותני חסות רבים היא לפעמים המצב העיקרי. העובדה היא כי נציגי מין חזק רוצה את הילדה לדבר על מה לדבר. אם הילדה היא טיפשית, אז שיחה מעניינת לא תעבוד. גברים עשירים באופן משמעותי, ולכן מחפשים בן לוויה.

קרא חדשות, ספרים, ראה תוכניות חינוכיות, האזן לפודקאסטים. נסו ללמוד כיצד חדש בתחומים ובהוראות שונים. תאמין לי כתוכן אתה תהיה שימושי מאוד.

שלב 5. לאסוף את הארון

בבגדים הוולגריים של האח, חצאיות קצרות ומעלה, בקושי מכסה את הטבור. התוכן צריך להיראות מפוארים, אבל באותו זמן בהגינות. אין שום וולגריות ונחשתי את אלוהים של הקולקטיב שלי בתמונה לא צריך להיות. רק מותרות ושיק.

שלב מספר 6. להיות מאהב מיומן

זכרו תמיד שהתוכן חייב להיות הטוב ביותר בכל, כלול במין. ללמוד תנוחות חדשות ומכשירים של מכשירים, כך חסות יש מחשבות לא חשבתי להחליף אותך עם אחר. כמו כן, להיות מוכן לניסויים, כי גברים אוהבים אותו כל כך הרבה.

שלב 7. למד לשלוט על רגשות

אתה לא צריך להתאהב בחסות, אז אתה לא יכול לטפל בזה בתור עבודה. התוכן צריך תמיד לשמור על מוח מפוכח קצבה. מטרתו היא לספק לעצמך יפה וחסרת דאגות. אם אתה מחבר רגשות ורגשות, אז הכל יכול להשתבש. אתה תתחיל לסבול את נותן החסות של המוח, לארגן קנאה סצנות לסבול. בסופו של דבר הפער יסתיים.

שלב 8. לספר את איכות המשמעת העצמית

זכור כי אתה פוגש אדם מוצק רציני, ולא עם החבר החבר. לעולם לא להיות מאוחר בפגישות ותמיד לבצע את ההבטחות שלך. חסות היא לא האדם שאיתו אתה יכול להיות סוער ולא רציני. קח את זה כמו עובד. זכור כי אתה מקבל הרבה כסף בשביל זה.

שלב מספר 9. למד להיות נאמן ואמין

למרות העובדה כי היחסים עם החסות בנוי על בסיס פיננסי, אתה לא צריך לענות לאף אחד בשטח פתוח, במיוחד אם זה נגד פגם כזה. אדם צריך תמיד להרגיש היחיד ואהוב יותר.

שלב מספר 10.

הכן כל מה שאתה צריך כדי לחפש חסות. זהו הצעד האחרון והחשוב ביותר. כדי להתחיל למצוא פטרון, אתה צריך להסתכל וליצור הפעלה מקצועית צילום כדי להפיץ את התמונות היפות בפרופיל שלך. אתה גם צריך ליצור חשבונות על פגישות באתרים מיוחדים עבור נותני חסות ותוכן.

על ידי השלמת שלבים פשוטים אלה, אתה יכול להמשיך למצוא אדם עשיר אשר יפתור את כל הבעיות שלך בעתיד. למעשה, אין כאן שום דבר מסובך, אתה רק צריך להיות בן לוויה הגון עבור שלך נבחר.

Просмотров: 155 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar