MENU

08:31
איך לשכנע את הגברת לקיים יחסי מין: טיפים פיקופרטס לא רק

נראה שזה הביטוי עצמו - איך לשכנע גברת למין סוף סוף מסתיר לתפוס.

התקשות רוסית ושאויות של המידע נזרעו מבט שווא כי ליווי הוא משהו, פגום, נתון, מה שאתה צריך להעביר. עם זאת, לעתים נדירות מי יודע כי ליווי השירות בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

ראוי לציין כי הזיכרונות לשכנע את המילה, כאילו על פעולת המינית של הגברות, בסופו של דבר, היא משהו לא נעים ורע. זה לא השורש כך. גבירות חמוד גם לחוות את הצורך קרבה אינטימית כמו גברים. דבר נוסף הוא כי הכללים אימצו נורמות עבור כמעט כל הנשים לשחק את התפקיד של "בלם BRAKE".

התוכן של המאמר דירות דיסקרטיות בחיפה

1 טיפים משדהוקורס "הגדול" - Pikaperov 2 שיטות "מלוכלכות" 3 לטפס על חם 4 גלה 5 שיטות רגילות 6 בחירה 7 ולא נראה לשכנע את גברתם? 8 בתולות

היופי פשוט לא, זה היה אפשרי לשכב עם מי הוא נפל, אם כי בזמן זה באמת שקרים. אז העדיפות הראשונה תהיה, בסופו של דבר, לשכנע נציג של סקס חלש כי אתה לא ישירות "מי נפל" ואת רוב כי לא ראוי "זכר" מכל "הגאווה".

ישירות, כמו רבים באים לידי ביטוי, כך במקום לשכנע, טוב יותר להוריד את קו ההתנהגות בצורה כזו כדי לעורר או לפתות את מדאם. השיטה הנבחרת נראית מגוונת על איזה מערכת יחסים היא הבחור וזה, כמו רבים אקספרס, העתיד "קורבן". אחרי הכל, כמעט לכל הנשים יש עקרונות כי המיטה היא סבירה רק ביחסים.

טיפים מן "נהדר" soblosels - pekapoov_171187_8212

בנות מסכנות, כי על ידי הנשמות שלהם הם פתוחים כל כך הרבה פורומים על הפיתוי כי הם פשוט לא צריך להיות מסוגל לבחור איך ליפול על הרגליים של magnifies של picapper (בדיחה). וזה לא להזכיר את מספר עצום של טכניקות ויתרונות וידאו להסביר כיצד "לדלל". יתר על כן, זה במיוחד איך כולם יהיו אומללים, מוצלחים "היורים" לייצר, כמו אנשים נהגו להביע, ספרים מודפסים. אבל בין טונות של אשפה מילולית ופנטזיות בגיל העשרה בנושא: איך לעשות גברת למין, אתה יכול למצוא כמה מועצות מוצקות:

האם הגברת תבוא למזמין תאריך, בהתאם להיכרות. שים לב כי הבחור הצליח לעניין אותה מודגש (ו לא שיט) היכרות והתנהגות מעניינת, אז היא בהחלט רוצה חזור על הפגישה. זה יהיה גם מעניין לדעת את האישיות של אביר יותר טוב הוא לא טשטש בשיחת הקשר והצליח לעשות זיכרון נעים.

איך לעשות את זה? תוכנית מינימלית - להצהיר בגלוי שלך כוונות: "אתה מאוד, אהבתי לאהוב, אני רוצה להזמין אותך למשנהו פגישה ". ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי גם לשחק סצינה קטנה עם בדיחה מעניינת או תגובה. לכוון את תשומת הלב לכך שהיא במקום לבחור את הטון של מימיקה נכונה, אז לא אפילו איך כולם אומללים, מומלץ ביטוי: "ואתה יכול להזמין?"יהיה מעריך.

לא שאל, אבל לומר. זה לא מרגיש מעוניין בתוכניות של יופי בסוף השבוע הבא, עדיף להכריז להכריז על הכוונה גם ללכת לפארק, קפה לא.ד '. שלח תשומת לב לעובדה כי וכאשר מסרב (עכשיו, בסופו של דבר, יהיה ביטוי דפיקות, זה יהיה שווה את זה, באופן כללי, כדי להראות איך הוא נהוג, מפעלים לא נכונים, אבל בתוך גבולות של סבירים. אובססיות מוגזמת רק תירה.

עצה אמיתית יותר, כפי שהיא הפכה, כדי לשבור את הגברת על אינטימי אינטימי, תוכלו למצוא את המאמר הבא שלנו.

דרכים "מלוכלכות" 171187

ולא את מטרתו של אדם כדי לדבר רק מיטה, והוא לא במיוחד נעה על ההשלכות ואת המוניטין שלה, אז זה אפשרי, בסופו של דבר, לשחק לא ישר והזן גרון מטעה, או לגמרי, בסופו של דבר, לנצל איך לעבוד, מיוחד מַצָב.

אחת הטכניקות האלה בסופו של דבר תגרום לכל רחמים. רוב ילך בנות חברה, צוות עבודה רק טוב, כפי שאנו מבלה את הזמן איתך, מוכר. השורה התחתונה היא שהבחור מתחיל "לחלוק את האינטימי" לספר כמה דברים רעים על החזית האישית, כמו בעבודה כולם יצאו ואחרים "דמעות בתוך אפוד".

עם כל זה יש משימה רק כדי לדחות את הגברת, כי כמעט הכל ינסה "קונסולת" את איזוגית רצתה אינטימי. בפרט, ולא את הגברת הסימפתטית שאולה.

לחתוך על חם

ברגעים של מצבים מלחיצים, כמעט כל האנשים הופכים בפרט פגיע. באופן עקרוני, השיטה היא ההפך ראשון. כמובן, כולנו יודעים היטב את העובדה שהגברת, שבהן, בסופו של דבר, קרה לבעיה בעבודה, היא נפרדה עם בחור, או הלם את הבחינה (מצבים דומים לארוג) ינסו למצוא נחמה במין רגיל, פריקה שממנה ייתן רצה רגוע.

ברגעים אלה סוף סוף כדאי להתייעץ עם גברת, לקרוא את כל זה מסביב לא בסדר, להעמיד פנים לעשות את זה עם כל הנשמה שלה להזדהות ורוצה לעזור. כן, זה נמוך ו insounded, אבל זה עובד.

ואת הגברות יש תופעה כזו כמו הביוץ. באלה ימים היופי של היופי הוא מוכן מאוד להפריה, אשר משפיעה התנהגותה והרצונות שלה. ולא אחרי שהוסת כבר עברו כמה ימים - סיכוי גדול שהגברת כבר מתחת לתוף, כמו המינון של הורמונים לא בכלל לא שומר על הרצונות שלו תחת שליטה.

בתקופה זו, הגברת, בסופו של דבר, היא יזמה אפילו ביותר עדין עדין. ביקוש מיוחד יהיה כך לדבר כדי להשתמש גברים עם דומיננטי התנהגות - מודגש, מה שהופך את האנשים הראשונים.

OK2

במקום כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, הצד המוסרי של השאלה אינו נבוך על ידי צעיר, אז אתה אוהב את הגברת שאתה יכול לעשות נועז של משקאות אלכוהוליים.

לא, אנחנו לא מדברים על הגבול למצב של תדהמה מוחלטת, עם ההקדמה הבאה, כמו שאנו מתייעצים בארה"ב, גוף ארנב, ולהסיר מעלות, איך אנחנו רגילים לקרוא, הגבלות מוסריות. רוב היופי כלולים במהירות רבה במצב השחור, שבו כמעט כל המיניות במחיר מופקע באה לידי ביטוי. לשחק על זה - זה אומר עם הסתברות גבוהה של הסתברות מפני פגיע, אבל גאה באויב הקרובה (כאשר הוא משפשף).

למרות שחלק זה, באופן כללי, מאפשר לך להתחיל ללא שינוי, במיוחד מאשר הגברת כמוה, והירות שלה מכוונת למשהו יותר כמה סקס.

שיטות דומות יעבדו לא עם כל. כמעט כולם, איך כולם אומללים, מודרניים גבירותי כבר נלמדים על ידי ניסיון מר יותר יכול לזהות באופן אינטואיטיבי נכון כוונותיו של גבר. אבל, במצבים, כאשר שני השותפים התיאורטיים חופשיים, והאיש לא מנסה את המסכה, איך כולם נמס, אדם טוב והבנה כדי להסתיר מפורש הרצון לגרור למיטה, אז הגברת נראית בהחלט לא נגד ביצוע נעימה לַיְלָה.

אבל עם דרכים כאלה, כמו אחיזת עיניים, כמו אנשים רגילים להביע, הבטחות ריקות שווים לְדַבֵּר. אולי משהו שאינו יפה, איך כולם נמס, העובדה כי הדיונים על עושר לא קיים שלהם היאבקות, גם את ההצהרות על אהבתם של כל החיים לעבוד רק, אבל הרבה יותר מחשבה, חסרת ניסיון וכפי שאנשים משמשים להביע, בנות לא מקומטות שעדיין לא אמרו לומר את רוברס עם איך כולם יודעים דומים Uhager. אז מלבד הסיכון להיות לגלוח חכם, כפי שכולם מובנים, גברת, אשר, כפי שכולם יודעים, דומה Lovelaes אוכל לארוחת הבוקר.

Miden שיטות 3

יש רק שיטה אחת נאמנת כי תגיב השאלה היא איך לשכנע את הגברת למין. זֶה אפילו לא שיטה, אלא מורכבת עצה להתנהגות. זה מתאים לחבר'ה, אשר רק מכירים את האובייקט של הפיתוי בעתיד:

כדי לקרוא, עליך לפתוח תחילה כיצד להגיע, את הדף הראשון ספרים, ומין אתה צריך לפתוח גברת. תחת מילה זו אומר היכרות עצמית. זה יכול להיות ישיר - כאשר אדם בגלוי מכריז משלו רעיונות: "שלום, אתה מאוד נוח, אני מאחל לך לדבר איתך", או, עד כמה מאיתנו, הוא רגיל לקריאה, בעקיפין: "ילדה, ושל לוח מודעות זה לא גורם לך לאגודות ... (כדי להישאר זה נראה ביטוי רלוונטי או בדיחה) "," שלום, תגיד לי איך קבל 100 20 9 אוטובוס ». אנשים ביישנים יכולים לנהל דיאלוג ראשון ב אינטרנט, ולאחר שזה נראה תקשורת רשת, אתה כבר מזמין גברת על תאריך רגיל.

כמעט כל האנשים מעדיפים להכיר חברה חברתית רשתות ופורומים.

ביטוי ראשון עבור היכרויות (בכל פורמט) אינו ערובה לדיאלוג מוצלח. זה ברור מאוד, אתה צריך למשוך תשומת לב לגברת, ולא הצעה תיאורטית ללכת לקולנוע או בתי קפה. ב אינטרס צ 'אט יכול להיגרם על ידי דיון יוצא דופן או סיפור, בחיים יש מנהיג, דמות ודיבור. כאשר הגשר הראשון מעל הנהר הוא חוסר אמון נטוש, ואת הגברת היא לא Abers לחזור על הפגישה, הבחור צריך לקחת אמון חשוב יותר. קשר חזותי ישיר, כוונות כנה וטוב, משאלות של אושר. כאשר אתה צריך למצוא נקודות של קשר - נושאים נפוצים, תחומי עניין, מטרות בחיים. זה טוב מאוד להדגיש את מה שהם בעתיד זה לא סוף סוף שימושי, אבל אתה צריך לשים גברת. לאחר מכן, נראה כי יש כמה פגישות במקומות שונים. אני לא מסכים ללכת לבקר או לפרוש במכונית לא מסכים לא כל, טוב, ורק גברים מנוסים ואנרגטיים יכולים לשפוף. לא משנה מה הפגישה צריכה להסתיים יותר באומץ. מאשר בפעם הראשונה, האביר רק בילה אותו לדירה, אז הבא, אתה צריך לנשק, ואחרי זה, זה היה צורך לתת נשיקה ארוכה עוד יותר נועז (עם משיכות, המעבר לצוואר ה.ד '.). כאשר כל האמור לעיל התרחש, נראה כי הוא מתכנן לתכנן את המין העתידי (אפילו טוב יותר, כאשר הוא כל כך לדבר מראש, יש מקום עם איך כולם אומללים, אווירה נעימה). זה יכול להיות חדר במלון, או, כמו רבים באים לידי ביטוי, דירה ריקה.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם ישראל עשירים. הם חסרי עניין וטקטורים. עם זאת, זה בדרך כלל לא אחיד רגעים שימושיים לעבודה.

במקרה האחרון, המכונה מתאימה (וחלקם במיוחד, לשים את זה בעדינות, מתברר). כיצד להתחיל מעשה מיני? הם לא נחוצים כאן, אבל מעשים שיכולים להתחיל עם שבץ ונשיקות, אבל יושלם על ידי ההקדמה האמיתית, הופך בצורה חלקה לתוך התהליך עצמו. אתה רק צריך להיות מתעקש יותר, ולא לחכות הגברת עצמה רק מתחיל להתפשט אותך (אם כי זה לא נכלל). גברת נרגשת - גברת עירומה, שהיא טובה יותר לא לסרב.

זה די קל להבין את העקרונות העיקריים. זה יכול להיות כי יופי צריך להיות מעניין ומהנה ליד האביר, ועוד רגוע. זה שווה רק לקרוא את הרגשות האלה, ואת הגברת נמס. שבו אמון כזה? במקום מאדאם מסכים לפגישות, מחייך ונראה כאילו רובנו התרגלו לקריאה, מאושרים - זה אומר שהשביל אומר באינטרס האמיתי שלה ותשוקה.

ואנחנו חיים במאה אחת, שבה קרבה אינטימית היא לא משהו מיוחד או סוג של לא מוסרי.אתה יכול לקחת את זה נראה הכללים של המשחק ואת הטיפול במשך זמן רב, תחילה אפילו לא רומזת בהסתברות. לא מספיק מי יודע מה הוא מתון (עם הצמיחה של אמון אשראי) צריך ללכת לפעולה מודגש יותר. זה יהיה רע אם לא שמים לב כי גברת חמודה צריך להתרגל להיות בסמוך לאדם. במקום ליידי רק תשובות נשיקות, אז אתה צריך בזהירות, בסופו של דבר, ללכת ליטוף.

טיפים נוספים על איך לפתות גברת למין תוכלו למצוא במאמר על הקישור.

בחירה 4

טרף במיוחד, אבל צריך אנשים צעירים סקס מומלץ לומר את הבחורה מראש על הכוונות שלך, טוב יותר אחרי כמה פגישות. כולם ברורים כי זה יהיה, בסופו של דבר, יחסוך מהתקפות עתידיות. וכנות יכול להיות Remunerate אופציונלי. רחוק מהעובדה ללמידה על כוונות האיש הצעיר התרסק (מיטה, לא המקרה), הגברת תחליט לשים את זה בעדינות, לסרב יהיה כך לדבר על אי תקיפות.

יפה, כפי שכולם מובנים, נציגים מיניים יפים רבים מסכימים למין ידידותי. אחרי הכל, הם רוצים להיראות כמו רבים חושבים ראוי הגון לפני חצי. ולא חצי מחצית, בסופו של דבר, מייצג לא בעצמי, כמו רבים מחייבים, גברים נועזים, אז זה לא נראה מנקודה מת חודשיים.בהתחלה, הבחור צריך להבין כי העסק של 2 מבוגרים מרמזים על שיעורים באהבה, ולכן, לשים את זה בעדינות, זה נבוך לחלוטין כאן. ובכן, לא צריך להיות סירוב, כי הליכה על הידית ואת "נשיקות" עם סרטים של סרטים - בדיוק כפי שכולם יודעים, חלק קטן של, קוק כולם יודעים את הצדדים הנעימים של האיחוד.

במקום לשכנע את הגברת שלהם?חָמֵשׁ

לא כולם דברים אמיתיים מאוד, אבל דווקא, כפי שהם הולכים, מלווה באחריותם. זה יהיה רע אם לא הבחין כי הכל השתמר עם כולם, כפי שכולם מובנים, רגעים נעים - טיולים בקולנוע, רוך, תקשורת ולא.ד '.כמה יפהויות המורכבות ביחסים אינם ממהרים לקחת "שור לקרניים" ראשון.

וכאן בפרט זה יהיה שימושי יהיה רק ​​כדי לחתוך את האהוב שלך על הביוץ, או לנצל את כמות קטנה של משקאות חמים (הראשון בעצמך). נראה שזה לא היה מפתיע, אבל בסיכוי גבוה למדי, כפי שכולם מובנים, מה שהיינו קוראים, האהוב יתחיל לקחת את היוזמה לטיסה אחרי, כפי שנהגנו לקרוא את הצעד הראשון שלנו צָנוּעַ.

בתולה 6

מיידן ללא חוויה מינית, גם יפהפיות, שממנה היה רק ​​שותף אחד או שניים, לא נוטים להסכים על יחסי מין אחרי יפה דנסי. יתר על כן, האומץ של אדם נתפס יהירות, מה שהופך את זה קצת סגירה בעצמך.

יש צורך להשיג אומץ ולמלא את כל השלבים הנ"ל בפעם הראשונה, ולאחר מכן פיתויים הבאים לא יהיה חשוב כמו שהם הופכים נורא, ואת הכישלונות הנדירים ביותר - טרגי.במקום שאתה צריך לגרור מוכר למיטה, כמו אנשים משמשים להביע, את המין של הגברת, אז זה שווה להתחיל עם האטרקציה של תשומת הלב, או היכרויות. כולם יודעים מה זה תלוי על הקרבה של היכרויות.

ורק כאשר היופי מתרגל ליטוף אינטימיים, אתה יכול גם ללכת למטרה העיקרית. כל המעשים הללו חייבים להיות מלווה במערכת היחסים האנושית היומיומית, כבודו והדאגה האמיתית.

מין ראשון משאיר זיכרונות מסיביים במשך זמן רב. התנהגות מחוספסת מאוד מיהרה יכולה ליישם כמו פציעה נפשית "ילדה", אותו הדבר חל על דרכים שנרכשו כדי להשיג את הרצון (להפוך ראש, לשתות או טיפש).

כל הסודות והדקויות, כמו בכלל, כדי לשכנע את הגברת על מציצה תוכלו למצוא את Stepstier הבא שלנו.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. כל אחד ברור כי אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

כל אדם לפחות פעם בחייו חשב איך לפתות את הגברת למין. זה לא קשה כמו שזה עשוי להיראות על התצוגה הראשונה. אבל נראה שזה נקודת מבט ארוכת טווח, במקום שאתה רוצה את היחסים הנוראים עם הגברת, הכוונה לשכנע אותה למין, באופן כללי, אולי אתה מחליף אותך. במקום שאתה תהיה מאוד אינטנסיבי במקום לתרגם תקשורת לתוך המטוס האופקי, השותף ישקף כי אתה רק צריך את זה. והרס יהיה קשה מאוד. לכן, זה לא היה, זה צריך להיות לשים עד הגברת - להיפגש, לשחות על ידי זרימה ולחכות עד שהיא עצמה מוכן למין. זה לא סביר כי זה ייקח יותר מאשר כמה חודשים.

Просмотров: 85 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar