MENU

13:10
איך להתכונן למין האחורי עם זוג אהבה

המין האחורי גורם למחלוקות מדורות רבים, אך ב העתיד הקרוב נעשה הכרחי יותר. זוגות רבים נבדקים הרצון לחוות את התחום הזה ולשאול את השאלה: איך להתכונן למין האחורי. מולי כדי לקבל תענוג מסוג כזה של מערכת יחסים מינית, צריך הכנה תואמת ועמדות.

התוכן של המאמר

1 "בושה וסלם" או תענוג חדש 2 למה גברים מעריצים אותו? 3 גבירותיי נכונות ביתיים 4 תפקיד מוביל - אדם 5 סדרה של אירועים ראשוניים 6 חיבת הכנה 7 דרך לא רצויה להנאה אסורה 8 תחילת התהליך 9 באן במין האחורי

"בושה וסלם" או תענוג חדש

כמה נשים לשקול סוג דומה של יחסי מין סטייה צבועה, סדום ו Gomorrho, אחרים מועברים על ידי מטרה אחורית חדירה, קבלת כל הנאה מיוחדת זו. עבור נשים מסוימות, מי סיכן לחוות את המין האחורי, הניסיון הראשון התברר להיות רע. הם נבדק כאב, סלידה ומסה של רגשות מגעילים. עוד חלש למחצה פול ראה יחסי מין מהמעבר האחורי רק בצבעים הבהירים ביותר.

השקפת העולם של הגברות על המין האחורי אינה רק מחולקת. מים מקורה צורכים מרתח קמומיל, ואת התהליך עצמו ניקוי חוזר 2-3 פעמים. לפני הכניסה לחוקן, קצהו נמחק עם ילדים שמנת או וואזלין. כדי להקל על התהליך, הגברת הופכת סקוואט או נופל על הבר.לאחר ההליך, הגברת תופסת את האמבטיה החמה, אשר מסייעת לא רק לשטוף לחלוטין לאחר טיהור, ואפילו להירגע את השרירים של הגוף.

למה גברים מעריצים אותו?2

הרצון להשתלט על השותף, לקחת יתרון מסוים על זה, לחוות קצת כוח על זה. תשנה הנאה מהסכמת הגברת, אשר למען אותו הולך לשלב זה. להשתתף בסצינה ארוטית הציץ באחד מסרטי פורנו. השחקנים עושים את זה, כאב, אעוט, להראות תשוקה והנאה, והצעיר עם פה פתוח ומכנסיים רוצים לחזור על מעשה דומה עם האישה שלו. פרי אסור תמיד מתוק. סקס ההכנסות שייך לרמה של דברים דומים, מה שהופך אותו אפילו יותר אטרקטיבי. שפע בחיי סקסי. הגמישות של הסוגר הפנימי מספקת חבר זכר של חיכוך צרים, בעוד הנרתיק, מתוח לאחר סוג של חדירה צפופה, לא יכול לספק. סוג זה של יחסי איברי המין מגן על הריון מיותר. גברים נדיבים ללכת לשלב זה ליהנות שותפים. כמה נשים מקבלים אורגזמה בשל דוברי האחורי.

כל הדרכים הנבדקות ביותר, איך לשכנע את הגברת על אנאלי במאמר הבא על הקישור.

מוכנות פנימית של נשים 3

לפני פתיחת פירות אסורים, גברת צריך לדעת איך להתכונן למין האחורי. אם לא מראש לערוך כמה אירועים, ניסיון עם סוג זה של יחסי מין יביא כאב ואכזבה במקרה הטוב. במקרה הגרוע - זה יהיה לגרוע מגעיל השלכות.

הגברת צריכה להחליט לעצמו מוכן לשלב כזה לא ומנגינה מראש. אם זה לא נעשה, הזוועה מול כאב לא ידוע היסס למתח חזק. היא לא תוכל להירגע ולקבל הנאה.

בישראל, אין זה דעות קדומות, אם ההצעה תבוא לעיסוק בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל מבין לחלוטין, למעשה כי ESK Storetnyan רק מלווה את השותף, שומר את הראיון ואת מודל ליווי של בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למעמד.

לא מוגזם יהיה דיון עם חברה, שיש לו ניסיון סקס אחורי או צפייה סרטים מקבילים.

תפקיד מוביל - MAN_8212

אדם - הדמות הראשית שעבורה יש לו ענק ערך כיצד להתכונן למין האחורי. לתפוס עם שותף ל יחסי מין אחוריים ללא הכשרה להכנת הוא בלתי אפשרי, ורוב אירועי הכנה שוכבים על כתפיו של גבר. אם הצעיר הוא מתגלה באופן מוחלט לשלם את הזמן הנרחב לגברת, היא טובה יותר מפעיל את המשפט "מפתה".

מספר אירועים ראשוניים 4

כיצד להתכונן למין האחורי? טוב יותר מראש. במשך מספר ימים לפני הפעולה הקרובה, הנערה צריכה לשתות יותר מים. נערות ליווי בראשון לציון

זה מסיר רעלים מהגוף, ומסייע בקלות להוציא מסות מסתור מהגוף כאשר אישה תעשה את חוקן (אחד הרגעים הבסיסיים בעת התכוננות למין הקדום).

במשך כמה שעות לפני התאריך המיועד, הגברת עוקבת אחריו בצע חוקן ניקוי. זה דורש להשתמש בנושא באמצע עם מים קרים רגילים כ -20 מעלות, עם הסכום הנמוך ביותר של מלח. מלח אוספת נוזלים עודפים מהקירות של דרכי המעי, אשר תורם יותר ניקוי מלא.כמה נשים עם אקסטזי טוענים, כפי שאתה אוהב ולהעריך את זה סוג של יחסי מין, ולצבע את רגשותיהם הבלתי ראשיים ואורגזמה קליטה שהם קבל במיוחד עם סקס כזה.גברים מתייחסים למין האחורי עם אקסטזה ונסה כדי לשכנע שותפות בכל דרך עבור הנאה אסורה. יש אנשים נדירים, מי לא מבין את זה סוג של סקס, אבל רוב הגברים משתוקקים להגיע לגברת מהמעבר האחורי. נסיבות לכך הרבה:

הכנה חיבה 5

שלב ההכנה למין האחורי הוא כמעט הכל תלוי על האיש.

בכל פעם במהלך יחסי מין, הוא חייב ללכת לאט לצוקים של הסוג'טר. סימולציה הכניסה האחורית היא די נעימה אם הצעיר לא ימהר ועושה הכל נכון.

אחרי האישה מתרגלת ליטוף דומה ומתחיל עם שמחה כדי להחליף את התחת עם אצבעות עדינות של השותף, אתה יכול ללכת השני Chagu.

דרך לא מתוחכמת לאסור

רק סבלנות ועבודה המצורפת למטרה שלהם להגיע fourora! הצעד השני של ההכנה הוא החדירה לתוך הקדוש אצבע אצבע. הוא חייב להיות בזהירות בזהירות ובאיטיות, ו הוציא את הדרישה הראשונה של שותף. עם הפעולות הנכונות, מבוכה אי נוחות תשאיר כמה ואישה ללמוד להירגע ולקבל תענוג מחיבה חדשה.

המין האחורי דומה לאמנות שמבקשת זהירות עֲבוֹדָה. אחרי שהאישה מתרגלת לאצבע אחת במעבר האחורי, ל זה מחבר את האצבע השנייה. אחרי כמה זמן אתה יכול להיכנס שלוש אצבעות.

שלושה אצבעות של גברים הם כמו רוחב של חבר זכר. גְרִיָה הם יראו איך אישה התרגלה לתחושות חדשות וזה שווה לזוז נוסף.

אם הגברת לא אכפת, האיש יכול לחגוג את הניצחון רופף לרצון, צמא להישען "לא ידוע", חבר זכר.

החל תהליך 7

מין מין אחורי 1. שותף קשוב יכול להירגע בעזרת חיבה הכנה. ב מקרה זה לא עודף את נטילת משקאות אלכוהוליים שיעזרו להירגע לחלוטין את הגוף.

פונה אל עלויות חוסר האחריות שמור את הראש שלאחר מכן:

קונדום הוא חובה! ב פי הטבעת יש מספר עצום של חיידקים, (שרביט עיכול, למשל), להכות את הנרתיק בנרתיק הם יביאו הרבה במרוצים ומחלות. לא יהיה בהצטיינות שימושית שנפלה לתוך פי הטבעת. זה יכול לגרום לעיכול מעי וקמת גז עודף. עם כל מחלף, אתה צריך להשתמש חומרי סיכה. ראשית, הם יאפשרו לחדירה של חבר בפי הטבעת, יספק שותף נוחות, ושניות תזהיר את התרחשות של סדקים החור האחורי. שברים במעבר האחורי מאיימים על הופעתם של בעיות כאלה כמו טחורים ועצירות. עבור אל פי הטבעת, חבר חייב להיות איטי וזהיר כדי למנוע הפסקות וכאב. אתה לא יכול לבצע תנועות חדות וג 'ים עמוק ביותר. מילים רכות, נשיקות וגעים עדינים לשותפי האוזן והצוואר יספקו את ההנאה שלה ונניחים את הרפיה הקרובה. אם אישה צועקת ומתנגדת, אדם לא צריך להתעלם מתגובתה. עדיף לסיים את הפעולה לאפשרות המתאימה הבאים.

אם הניסיון הראשון עבר בהצלחה, אישה תסכים חזרה סוציה.

באן בסקס האחורי

כך שהמין האחורי הביא הנאה מקסימלית ולא נמסרו כל בעיה, הצמד חייב לדבוק בכללים הרגילים והמנהליים:

אסור בהחלט לעסוק בפעילויות דומות, אם התפתחות יש prefigures עם דרכי מעיים טחורים. בשום מקרה לא צריך לשכוח את הקונדום או להשתמש באותו "גומי" בין החדירה לתוך פי הטבעת והנרתיק. נצל צעצועים וחפצים שונים, שקשה לחלץ את "המעבר האחורי". לעולם אל תשכח סיכה! זה תלוי הן בבריאות של השותפים והתפיסה של המין האחורי. לא צריך להיות מעורב במין האחורי אם השותף הוא באופן מוחלט נגד שינה את דעתו ברגע האחרון. שום דבר לא יהיה שונה. העיקר הוא לא למהר, מקשיב לתגובת הגברת, מצב רוחו ותחושיו.

המין האחורי הוא הפצה נרחבת מארוכה פִּי. הם עסקו לא רק סבים וסבתות, ואף יותר עתיק אגרוף.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם כמובן לא מחסנים ואבנים. רק זה בדרך כלל לא רק הצדדים שימושיים בעת עבודה.

אם הזוג החליטו להשתנות חיים סקסיים ויודע להכין את המין האחורי, היא לא תצטער על ההחלטה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

הכנה למין אחורי מתחיל עם חיסול בלוקים מוסריים. כנראה זוג חסרי ניסיון והוא, והיא מאמינה כי הם מצפים למשהו אסור, מלוכלך מאוד כואב. אם כך, זה כל מה שהכל יתברר! לכן, תחילה להפסיק לחשוב כזה מאקר - סקס האחורי יכול לספק הרבה הנאה. ולאחר מכן להמשיך אימון ספציפי. בואו בהחלט לקנות lubrikant! אני גם ממליץ לבחון חדירה נרתיקית עם השימוש של צינור עמיד בפנים. זה יעזור לבשל שותפים Anus, להתרגל לתחושות חדשות.

Просмотров: 500 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar