MENU

19:19
איך לא להיות ביישן ומשותף לפני הבחור?

שאלה כיצד להתפשט לפני הבחור איך זה יכול להיות מופרע רק לא בטוח לעצמי גברת עם מתחמי המטען. שלה נבחרה נראה לאלוהים שלה עם אולימפוס, האישה ביישן אפילו לו, כמו רבים באים לידי ביטוי, מינים חשופים, לא מה שלהם.

התוכן של המאמר

1 למה כל כך מפחיד? 2 קומפלקסים 3 קומפלקסים שלא נענו 4 סטרווזה 5 חוסר ביטחון 6 הוא טוב מאוד פתאום הוא, זה הפך, יסיים את רוצה 8 מה לעשות? 9 כיצד להגיע אל היום "x" 10 כיצד לפעול כבר בתהליך

למה כל כך מפחיד?אני

קומפלקסים2

המראה שאמא טבע הזנתה אותנו מותאמת לתזונה ובספורט בריאים. לא משנה מה שלא היה מוזר, אבל מוגבל ירכיים ענקיות או בטן עבה היא שאלה לילדה. שם היא נראית, קל יותר לפתור את העסק הזה, כדי לא להסמיק מאוחר יותר מול גברים.

קומפלקסים נפשיים 3

יש נציגים כאלה של הרצפה החלשה, אשר הם הידור על השתן עבה של האוזן או עקומות של planges של האצבעות. ואכן, יש שאלה טבעית של מרכיבים נפשיים ולהפוך את עצמך.

הצטמצמות כיצד אנו רגילים לומר, הרגיל 4

חסינות - חלק מקצר המאופיינת במבוכה, מחשש לתקשורת עם, כמו רבים באים לידי ביטוי, אנשים חדשים, לא החלטתי. איש ביישן הוא ביישן בכל דבר, לא רק במיטה. הכל ידוע כמעט הכל תלוי באדם, אהבה רק יכול לשנות אפילו את מזג.

אי ודאות 5

אי-ודאות בפני עצמה והגושיה שלו כפי שהיא אינה יכולה להיות על בסיס נתונים פיזיים. זה יכול להיות חוסר הוודאות שהיא באמת אוהבת בחור. ואולי אפילו לא צריכים להגיד את זה במילים אחרות, הוא סוף סוף מתנהג בצורה לא נכונה, היא לא מודעת לחלוטין למטרותיו.

הוא מאוד טוב

ומפעם זמן, ביטחון עצמי מוגזם של בן זוג יכול לחרוג מהמצבי החיים הסקסיים של הנערה.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. מכפיל, לקוחות - בחורים מוצלחים, אשר מתכוונים בהצלחה להעמיד פנים כדי להסתכל על החגיגה, לטפל ישירות מתחת היד עם אישה יפה. רווח זה מספיק, כך לגמרי מכסה לחלוטין את כל הצורך.

היא, זה הפך, נראה שהוא יצא עם אולימפה, והיא על הרקע שלו גופרית. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה להודיע ​​כאן, אם השותף אינו נרקיס, מחמאות יותר וללטון - אישה תשכח את הבדיונות שלהם.

פתאום הוא יסיים את המשאלה

עוד שליט חשיבה מוסיקה. אם הצעיר רוצה שגברת עדיין לבושה, ואז להתפשט רק רץ תהליך של היפוך.

מה לעשות?8

מגניב את עצמך בעצמך

ראשית, פעיל לעבוד על הביטחון שלך מאמץ רגיל מאוד בגוף שלך. אם משתקף ב המראה מתאימה לגברת, היא תעשה בחור.

אנו מסירים את המתחם

עם קומפלקסים לעזור להתמודד עם ניתוח עצמי של היתרונות שלהם, פיתוח של אהבה לעצמם. אירובי קל משקל, יוגה, מדיטציות. לוקח את עצמך ואת התפתחות האהבה בעצמך. הפיתוח העצמי הוא שיטה לממש את הערך שלך, אשר בתורו מסייע לפספס אדם לא ראוי. זה הולך טוב על ידי ריקוד, ריקוד בטן, על הפילון כדי לדבר על הערכה עצמית לפחות מה הילדה.

חוסר ודאות

לעתים קרובות יותר ללכת עירום כאשר בית אחד. אני אקבל לשחרר, ובכלל, לאהוב את הגוף שלך. יש לציין כי נראה שזה במראה, את התכנסות של הגוף, את הקפלים בעור בעת נהיגה - הכל מוסיף אמונה לערעור שלה.

אם נראה שהוא קריר יותר

מגוון אי-ודאות. הצעיר תואם לנערה ובבר שלה, ולכן לא צריך, בסופו של דבר, לזלזל בעצמם. ואכן, אם הוא מאוהב ואולם הוא רוצה להתמזג בריקוד האהבה, כמעט כל החסרונות שהוא לא יראה או שהם לא ייראו כך לדבר איתו.

סודות של חיצוניות

מעת לעת, אנחנו כל הזמן מדברים, תנאי מוקדם של האילוצים מול הבחור הוא סוף סוף יש כמה הפתעות מוסתרים, כמו בסרט כאילו בריג'ט ג 'ונס עם מצעים גורף שלה. אישה, להיות, מאהב, משיכה, גופים, חזיות, לדחוף, ups. מחשש לאכזב שותף, הגברת תהיה ביישנית רק כדי להתחמם לפניו, כי בבגדים היא היתה פחות בלעדיה.

ב -1-1, הצעיר יכול לדמיין לצמיתות איך אישה נראה בלי פשתן וכמה סם מופרז מוסתר מתחת לסוחר יהיה בולטת. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי באופן טבעי, בסופו של דבר, זה לא יכול להיות חסר חשיבות רק להתלונן, אבל אם האישה היא באמת הכביש - השד הוא לא כמנהל ביחסים.

אני לא מדברת איתי

מעת לעת יש לילדה צלוליטיס, הוא פשוט יגלה ממנה, כמו אנשים רבים חושבים. יש לציין כי ולכן הוא לא "להתרברב" עם כל העובדה כי האישה סוף סוף רואה את זה לא מושלם בגוף שלו.

כיצד להגיע אל היום "x" 9

לעתים קרובות חיבור אינטימי הראשון מתוכנן מראש, או שותפים כבר מרגיש שזה יקרה בקרוב. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שאתה יכול להניח להתכונן ליום זה ולתרגל את הביטחון שלך:

לשנות את התמונה - לעשות עושה, תסרוקת, מניקור, פדיקור, קח אמבטיה עם עלי כותרת של ורדים. כל השיטות משאבת את עצמן לא רע ולהוסיף אהבה וכבוד לגוף שלך. ניתן לגשת מול מראה תנוחות אישה נראית יפה מאוד ומין. סרטים רופפים עם איך להתבטא, פסטל יפה סצנות (זה לא על פורנו), שם אישה לכופף או ריקוד מול שותף.("סַלעִי אישה "," 9 ? שבועות "," שיש להם שקרים ")

כמו בסופו של דבר, לפעול כבר בתהליך 10

כאשר הגיע הרגע, זה כבר לא היה צורך לברוח מן הפחדים שלו ואת מתחמי בדיוני, תצטרך סוף סוף להתפשט. סוף סוף להיות מכוסה עם woosbumps ביישן, אתה יכול לחוות משהו:

לכבות את האור, נרות אור. אור מהיר גם עושה צורת הגברות היא סקסית מאוד, בסופו של דבר, תסתתר, כפי שכולם אומרים, מקומות מצוקה סבירים. ללבוש תחתונים יפה. לא משנה מה גברת יפה סט מרגיש בגובה. ללבוש כביסה מיוחדת עבור סקס זה לא יש צורך לירות בסופו של דבר. לא מספיק כמה חושבים שזה יכול להסתיר את כל מה שלא חייב להיכנס שדה הראייה, הלבשה תחתונה מושלמת, באופן כללי, זה עושה צבעים קלוריטיים במשחקי סקס. להמיס שיער. אני באמת רוצה להדגיש את מה שאתה יכול להתחיל עם חבר חבר עיסוי, לאט הסרת בגדים. להתקלח או אמבטיה יחד. תארו לעצמכם עובדה אחת שהשיטה הבאה Toft עם נוקשות - מים חמים וחיבה.

איך להתפשט לפני הבחור, כך שהוא לא לברוח? אם זה בא להתפשט, הוא לא יברח סוף סוף.

תארו לעצמכם שאיפות אישיות בישראל בישראל, אם אתה מודל ארוטי מבלרוס. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 6600 $.

אם אישה, לשים את זה בעדינות, אוהב את עצמו ואת גופו, היא סוף סוף אכפת לה, לובש תחתונים נפלאים, זה לא, לשים את זה קצת, להרגיש אימה ואילוצים. יש צורך לשאוף לאימוץ של עצמך ואת הגוף שלך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי. דירות דיסקרטיות בתל אביב

לא צריך להסתכל בחלקים שונים של סקס כמו תהליכים נפרדים. אתה לא מעביר את ראיון העבודה. אל תסמלים צו בסיסי, שבו כל פרט משחק תפקיד חשוב, ולפחות צעד אחד שמאלה הוא שברירי ירי. להירגע ולקבל הנאה ממה שקורה! אל תדאג איך זה נכון להתפשט לפני בחור. אתה, לשים את זה בעדינות, לחשוב על זה כאשר אתה מחליט לרקוד את סטריפטיז או לארגן תפקידים עם דומיננטיות. יש צורך להדגיש כי מאה אחוז הוא שקוע בתהליך, להתמכר התשוקה, לתת התרגשות לספוג אותך. והכל יעבור כמו שמן!

Просмотров: 105 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar